duminică, 30 septembrie 2012

exercitiu de scriere


...poate ca nu scriu pentru nimeni. scriu doar sa fixez cumva clipele in paginile amintirilor mele, sa le simt asa cum au fost, peste ani, candva, odata. am recitit zvacniri demult trecute, le-am retrait, le-am pipait cu gandul meu de acuma, sunt parti din mine, celule culcate pe memoria mea cu blandete, ma formeaza, ma reintregesc. si poate ca nu scriu neaparat pentru a avea cititori, daca ei se regasesc aici ma bucur, dar sunt libera, atat de libera!

ma desparte o ora de octombrie, mi-am desfacut suvita colorata din Vama. inima imi cere sa scriu, habar n-are ca nu am subiect, ca nu stiu povesti si citate motivationale, ca eu stiu doar sa simt, si simt uneori cu atata culoare ca mi se face frica. descrie aerul din jurul tau, descrie linistea si gandurile-ti zvapaiate, descrie timpul cum isi picura minutele in taina viselor tale, descrie sunetul tacerilor inghetate din noi...

exercitiu de scriere. te uiti in jurul tau si descrii lumina cum cade pe birou, sau sunetele lenese alungite pe degetele tale ce ating tastatura, sau gandurile ce-ti pleaca si vin, orice...

septembrie...cald...soare. am citit, am citit atat de multe de mi-am intors scara de valori cu capul in jos. urmeaza sa incerc sa traiesc asa. am dat nume unei zile, am recitit carti ce m-au marcat, am incercat sa vad altfel, sa simt altfel, experimentez, incerc, strang din dinti si sper...vreau sa uit ca-mi poate fi teama, neg, lupt, tac, dorm, visez, ma scufund, renasc, zambesc, iubesc, zbor, innebunesc, gandesc, mor, scriu, plutesc, evit, ezit, alerg, beau, ma ametesc, sar, citesc, uit...traiesc!

octombrie, fa si tu o minune! intra tiptil si nu ma trezi, sopteste-mi povesti cu a fost odata, sopteste-mi cuvinte vrajite si apoi pleaca...


2 comentarii:

  1. imi place cum ai scris :) si eu am citit mai mult in perioada asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi Alle, si e doar octombrie, toamna e doar la inceput si oricum e cald si vara de fapt...anotimpurile iau droguri usoare:)

    RăspundețiȘtergere