joi, 12 aprilie 2012

brain damage

aseara aveam o idee, o sclipire de gand, un abur rostogolit peste seara, un ghem de cuvinte ingramadite in gatlejul uscat de nerostiri. aseara aveam o stare straina de mine, un tremur subtil, nesesizabil, un scurtcircuit in reteaua stranie de soapte din strafundul fiintei mele. si tot aseara tacerea mea suiera ca un viscol melodios intr-o iarna cu zapezi albastre. toate astea trebuiau creionate pe un alb pustiu si neintrerupt, toate astea meritau imbratisate in catifeaua intunecata a noptii, meritau soptite cu glas mieros spiridusilor jucausi ai mintii...
nimic n-am facut din toate astea, somnul mi-a asezat perdeaua de intuneric pe ganduri iar din simfonia noptii un singur oftat nu-si gasea partitura...si s-a facut dimineata inainte de vis, si ceasul a spart toata linistea orchestrei mele de taceri

de fapt nu stiu ce am vrut sa scriu ieri, am uitat. nu stiu daca am vrut sa scriu sau doar sa tac, nu mai stiu cuvintele care ma aruncau la capatul raspunsurilor, nu mai stiu intrebarile pentru care nu voi avea niciodata raspuns...ma ciupesc negand parca iuteala trezirii, e vis in ziua mea sau vis in noptile mele? uneori se amesteca toate intr-un amalgam de senzatii, chipuri si masti, uneori sunt mai treaza cand dorm decat in toata cruzimea realitatii mele, uneori sunt mai putin eu decat tu, alteori nu sunt doar imi imaginez ca as fi...toate diminetile mele sunt doar capete de nopti si niciodata treziri.

...unii ar spune ca pentru asta exista medicatie, eu insa nu de nebunie vreau sa ma vindec:)


http://www.youtube.com/watch?v=t29WsfzCfvs

4 comentarii:

  1. daca reusesti sa diluezi toate intrebarile care te framanta in noptile de odihna, e clar ca nu ai nimic in comun cu nebunia...oricum eu zic ca te stiu cumva macar si dupa felul in care scrii

    RăspundețiȘtergere
  2. nu esti singura.. partea cu "mai treaza in somn decat in realitate" imi suna cunoscut si mie. am unele nopti cand pur si simplu visez chestii random, dar intr-un hal de reale ca ma trezesc cu mai multe indoieli decat cu cate mai culcat.
    subconstientul ne joaca feste..

    RăspundețiȘtergere
  3. Whiteangel:

    Draga mea, iti citesc insemnarile de pe J. de mult timp.
    Ma bucur mult ca dupa patru ani te-am regasit aici.
    Felicitari pentru blog!
    Numai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Whiteangel, e o surpriza placuta!

    RăspundețiȘtergere