marți, 3 aprilie 2012

april...

ce sa scrii cand literele sufletului se topesc in aburii realitatii? cand mintea atinge o stare inalta de zbor iar trupul e lenes, cand in tine se lupta uimirea cu visul iar inafara ta e numai pustiu? ce sa scrii cand intrebarile dragi tie sunt defapt cele ale caror raspunsuri sunt vii si magice, cand tot ce ai invatat pana acum se poate zdruncina intr-un zambet, cand toate tintele tale sunt defapt atingeri de ingeri jucausi, cand lumina e sunet iar soapta devine umbra, cand ochii mei nu mai pot cuprinde in ei si culoare doar dor, doar vis...ce sa mai scrii atunci?

ce sa scrii cand anotimpurile n-au timp de primavara ta, cand diminetile iti ingheata pe geam toate visele noptii, cand saptamanile se sfarsesc inainte sa inceapa, cand totul se rostogoleste intr-un ritm delirant, cand nu mai stii cine, pentru cine, cu cine? cand mugurii casca de somn, cand fluturii iti ingheata pe pleoape? ce sa scrii?
vreau linistea unei catedrale, lumina unei raze de soare cuibarite prin culorile unui vitraliu, vreau tacerea mistica a unei lumanari si pacea duioasa din chipul unei icoane...nu mai vreau lupta si zbor si zbucium, nu mai vreau miezul de inteles din cuvantul zadar, nu mai vreau sunete vagi nici litere sterse, nu ma mai multumesc cu zapezi tarzii si cu veri necoapte, nici cu mari indepartate si ploi fara curcubeu, nu mai vreau jumatati de masura, vreau tot si acum si pe buna dreptate...VREAU TOT, macar in ascunzisul umbrit de la baza literelor mele, vreau tot, macar in umbra scrisului meu, am dreptul acesta!


Un comentariu:

  1. "Vreau tot"- mi-am zis si eu odinioara si-apoi a trebuit sa ma intreb: "si totusi ce-mi lipseste cu adevarat?"
    Vezi tu...?
    A trecut ceva vreme si eu inca nu am invatat cum sa cer.
    Sarbatori Pascale cu bine!!!

    RăspundețiȘtergere