duminică, 15 ianuarie 2012

plastic life


e deja 2012 şi eu încep greşit...my plastic life...e o străfulgerare de gând, un fel de fior care mă trezeşte de multe ori din somnul cel greu al ceasului neobosit ticăind la nesfârşit doine false.
la noi s-au pus containere ecologice, din alea mari colorate, glass, plastic, paper and garbage. verde, galben, albastru iar eu am constatat că viaţa mea e din plastic.
punga de plastic se umple de două ori mai repede decât celelalte...

cum să încep un nou an cu această constatare sumbră, că în viaţa mea predomină plasticul, e trist, e nasol, e de râs, e poate ecologic dar înnebunitor în acelaşi timp...

habar nu am să trăiesc îmbrăcată în plastic, habar nu am să zâmbesc cauciucat, habar nu am să mă bucur sorbind fericire din peturi, habar nu am să iubesc cu prezervativ...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu