joi, 24 noiembrie 2011

Jeux d'enfants

uneori nu se întâmplă nimic. trece săptămâna şi nu se întâmplă nimic. just ordinary days. programul obişnuit, cuvintele obişnuite, până şi visele devin obişnuite. pentru unii asta poate însemna paradisul dar pentru alţii poate fi un bloc de ciment.

dar săptămâna asta s-a întâmplat ceva. CEVA. e joi, de luni toate minutele mele au curs. doar au curs. nici un singur minuţel nu s-a împotmolit, nu s-a împietrit, nu s-a oprit înmărmurit...nici unul. au curs în mod obişnuit. tic-tac, tac-tic, ict-act, tci-tca...aşa, pentru că minutele mele aşa curg în mod obişnuit. e joi, şi azi s-a întâmplat ceva. doar azi. de luni, doar azi s-a putut întâmpla ceva.

mi s-a întâmplat un film. un joc. o cutiuţă. un prieten. o nebunie. un frumos. un basm. un miracol. cti-cta, tac-tic, tac-tac...tac. timpul a luat-o razna. limbile ceasului se rotesc în sens invers. întineresc. anii mi se topesc de pe faţă. pielea mi se netezeşte. ochii mi se limpezesc. părul îşi aruncă vopseaua negru albăstrui într-o călimară de cerneală, degetele mi se micşorează. adio sâni. adio celulită. am zece ani. ochelari şi picioare strâmbe. îmi creşte un dinte strâmb. dar zâmbesc mult, nu-mi pasă că am un dinte strâmb. nu am oglinzi deci sunt minunată. sunt minunată. lumea e minunată. părinţii mei dansează, sunt tineri. bunicii mei râd, sunt fericiţi. viaţa e minunată. şi azi e joi. şi mi s-a întâmplat un film :)

Jeux d'enfants..."jocul e mai puternic decât orice drog...dacă ai o prietenă frumoasă şi o cutiuţă"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu