miercuri, 26 octombrie 2011

feel experiment

dacă mi-ar sta în putinţă aş face un experiment. aş închide facebookul, messengerul, mailul, skipe-ul şi toate reţelele de socializare. punct. şi aş urmări cum ies oamenii în parcuri, cum merg tot mai mulţi la teatru, cum stau la taclale în cafenele, cum socializează şi zâmbesc fără emoticoane, cum iubesc respirându-se, cum se ating, cum se îmbrăţişează, cum se îmbată împreună din aceeaşi sticlă, cum în loc de mailuri vor scrie scrisori cum în loc de bloguri vor scrie jurnale sau chiar cărţi...i-aş privi dacă aş putea timp de un an. din noiembrie până în noiembrie...unele relaţii s-ar rupe de tot, unii "prieteni" ar dispărea (sau mai rău, nici măcar n-ar apărea), unele seri ar fi reci, unele amintiri ar rămâne doar amintiri, unele jocuri s-ar transforma în nejocuri sau invers, unii am visa pe când alţii ar fi, dar toţi, toţi cu siguranţă am învăţa să simţim...

dacă mi-ar sta în putinţă aş întoarce universul cu fundul în sus. dacă mi-ar sta în putinţă mi-aş descrepona neuronul :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu