marți, 30 august 2011

Vama Veche 2011

m-am întors...din Vamă. sunt fără glas, fără chef, fără vlagă. vreau înapoi. mi-am propus ca la anul să stau o lună acolo. poate să şi muncesc ceva. am o chestie în tărtăcuţă, sper să-mi iasă.

ce m-a impresionat în 2011:

- marea...vorbea aceaşi simfonie de şoapte dulci, dansa unduindu-şi la fel de senzual valurile cu volănaşe, era când veselă când tristă, când fecioară când amantă
- plaja pustie la primele ore de dimineaţă...sticle goale, peturi, câte un păpuc şi o stivă de "balonaşe" unele pescuite de albatroşi :)
- libertatea, noncomformismul, culorile
- dreadurile şi şuviţele colorate
- "uite un hippy"- vorbe la care am râs cu lacrimi
- gemul de căpşuni pe care nu l-am desfăcut "că doar nu suntem la Govora"
- muzica, muzica, muzica, cântările, sound-urile, tobele, rainstickurile, rockfm-urile, gemetele, ţipetele, râsetele, motoarele, uau-urile...
- casa DoubleM unde am stat...e super, curat şi are o terasă care ne-a vrăjit în câteva rânduri...mie mi s-a făcut frică de ea, era ceva acolo care ne trosnea în cap, nişte pitici ceva (ok, pălinca de câteva ori dar mai era ceva)
- apusul, când totul devenea portocaliu, arămiu, cafeniu, cu stropi irizanţi de albastru
- terasa Roata, fosta Bază Sportivă, unde laifu e laif, zo
- Rock school cu toată gaşca lor de talentaţi, au fost minunaţi, trei zile ne-au încântat cu muzică şi bancuri spuse de Minel Stoica. Bravo băieţi, faceţi o treabă extraordinară, aplauze şi plecăciuni!
- Vama Veche cu tot ce e Vama Veche...veselie, nonconformism, iubire, muzică, flower-power, hippy, love, love, love...TOT

ce nu m-a impresionat:

- bucureştenii încrezuţi
- bunicile care confundă Vama Veche cu Saturn
- familiştii cu copii mici care fac câte o criză la fiecare căţeluş care trece pe lângă ei...hellou, pe plaja din Vama Veche sunt acceptaţi toţi, chiar şi câinii, chiar şi cei fără cont în bancă, chiar şi cei fără haur şi bolizi...TOŢI
- dăştepţii, ăia de urlă pe plajă şi explică inexplicabilul, au idei, au accent de dăştepţi, au voce de se aude la cinci pături distanţă...nemulţumiţii frustraţi gen "ceva nu e în regulă cu nisipul ăsta, are praf în el", ăia speriaţi de bombe ce urlă la copiii lor să aibă grijă că soarele arde, marea îneacă şi nisipul are praf!!! of, God, chiar nu aţi auzit de Saturn?
- trupa Zadar din Alba Iulia care au dat dovadă de o lipsă de fairplay faţă de trupele cu care au concurat la newcomers
- drumul de întoarcere, când laşi în urmă indicatorul cu Vama Veche şi ai înainte un drum lung de 10 ore, la capătul căruia te aşteaptă realitatea căscată, rânjită şi satisfăcută că te întorci, fuck

încă un an până să văd indicatorul de intrare în Vamă, încă un an de oameni cenuşii, de facturi, de probleme, de chin...dar am să mă întorc acolo, promit!

today I see nashpa people!

Un comentariu:

  1. ti-ai mai trecut un an prin vama, si stii cum e...platesti pt tot ce duci cu tine. ;)
    Macar ai facut un bilant, ai mai clatit priviri in portocaliu, aramiu si prin movuri, ai revazut o lume cu caini, cu copii si cu "haur", ti-a mai trosnit cate ceva prin cap si-ai amestecat cu palinca...azi, iarasi printre facturi, te gandesti ca totul pe lume se plateste...cu rabdare, cu sanatate, cu nepasare.
    Eu te stiu vesela din fire si mai stiu ca poti sa treci cu un zambet peste toate.
    Mi-a mai trecut de dor cititndu-te si trebuie sa-ti multumesc!(derbedeu)

    RăspundețiȘtergere