miercuri, 15 iunie 2011

nothing.thing.ing.g

după titlu zici că am descoperit punctul g. asta poate fi echivalent cu...te jucai cu puţa-n nisip. mă jucam cu nimicul în punctul g. ha

scormonesc disperată prin foldere vechi uitate la umbra maicrosoftului. simt sub buricele degetelor un fel de reproş. tastatura e străină, îndepărtată, impersonală...unde mă-ta ai fost? literele protestează, se ridică şi fug. unde am fost? pe monitor o mie cărămizi dintr-un zid dau din cap dezamăgite. vai, vai...we don't need your education. floyd se ceartă cu morrison pentru playlist. this is the end. shine on you crazy diamond...nimic. un mouse obosit scormonind după un delete salvator, şi gândul rămâne spânzurat undeva pe tavanul ros de rutină, un ştreang de iluzii pe gâtul subţire. unde mă-ta ai fost? acuma o pană de curent m-ar salva. un restart. ceva. nice work, o seamă de cuvinte cu litere ce fug. un fel de hai ş-om scrie, nu se ştie când oi fi babă cu păr în nas cum mă vor atinge rândurile astea...orgasm, bum, infarct. aş vrea eu, doar că soarta mă va surprinde cu stropi. o banală diaree

13. tot o pagină albă. şi dacă în povestea mea un capitol va fi alb, doar cuvinte fără litere? g.ing.thing.nothing....

3 comentarii:

  1. hihi
    neuronule creponat, ţi-am cam dus dorul!
    "unde mă-ta ai fost?" - te-am citat doar; altmintrelea n-aş fi-ndrăznitu

    hai de continuă să scrii
    că doar ce-ai să faci când "oi fi babă cu păr în nas" şi cu fire zdravene de păr în barbă?

    ________
    Asta cu firele de păr în barbă i s-a-ntâmplat unei pretenare. Adică nu că avea ea fire de păr în barbă, ci povestea s-a petrecut aşa:
    Fii-su zice într-o zi ceva despre "pensilă".
    Mumă-sa-l întreabă:
    - Ce-i aia pensilă, mamă?
    - E aia cu care-şi smulge mamaia firele de păr din barbă.
    Am râs, ce ne-am mai distratără...
    ufff... dar vorba unei cunoştinţe la pensie:
    - Nu mai râde, că râzi de viitoru' tău!

    Ţi-am scris toate cele de mai sus ca să nu crezi cumva că doar tu te lupţi cu "hai ş-om scrie". :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mulţumesc...să dea Dumnezeu să ne citim şi pe la 90 de ani, cu păr sau fără, dar cu sufletul zâmbind :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua
    Numele meu este Constantin Iacob si as dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-anunturi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi titlul pe care il doriti si linkul
    Va doresc multa sanatate si toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere