joi, 24 februarie 2011

extrasistole

nu pot să scriu deşi cu gândul ăsta am urcat în mansardă. stau comod, lumina cade plăcut. mă uit la pârâiaşele de apă ce curg încet pe velux. şi care ar fi rostul poezie mele azi? aş putea să înot într-o mare acum, în orice mare. aş putea să trăiesc pe lama ascuţită a unei săbii, să păşesc pe vârfuri pe acele fierbinţi de soare, să flirtez cu umbrele irişilor tăi, să iubesc dunele de nisip din aurul iluziilor noastre. şi?
aş putea abera până la infinit şi înapoi, într-un dans încolăcit şi tandru. te-aş putea uita fără să-mi pese. M-AŞ putea uita fără să-mi pese. când nopţile ar fi prea lungi, mi-aş putea scurta fusta.

azi, dacă ceva are sens atunci e doar un pahar de vin, o muzică rock şi o porţie sănătoasă de sex...

2 comentarii:

  1. Mansardele sunt fascinante. De ce oare?

    Dar să nu rămâi acolo, te-aştept şi cu alte gânduri.
    Până atunci, te pup de 1 martie şi la mulţi ani azi, de ziua noastră, să ne trăim sănătoase, norocoase şi voioase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,

    In primul rand imi cer scuze pentru deranj. Vin cu o mare rugaminte catre tine.
    Am nevoie de votul tau (categoriile: popular si colectiv) la etapa finala a Roblogfest (cel mai mare eveniment al bloggerilor din Romania).
    Pentru a ma vota este nevoie sa iti faci un cont pe www.roblogfest.ro (dureaza maxim 1 minutel) si apoi sa accesezi link-ul
    urmator:

    http://roblogfest.ro/competition/88aca9b29760ce69c869f00deb539ada/

    Iti multumesc din suflet pentru ajutor si iti doresc o zi cat mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere