miercuri, 2 februarie 2011

a doua zi

mi-e greu să ţin un jurnal despre ceea ce fac. dacă nu o iau un pic pe arătură parcă nu sunt eu, dar o fac pentru mine, scrisul mă ajută să-mi înţeleg tăcerile.
a doua zi de Ohsawa a trecut şi mai bine decât prima. am făcut turtiţe din grâu, yamii! citesc cartea lui Jacques Mittler un adept al învăţăturilor lui Ohsawa, cartea se numeşte "Introducere în macrobiotică. Filozofie şi principii, studiul alimentelor şi al specificelor, bucătărie, regimuri, practică." am găsit şi substituent la cafea, din plante. e ok, dar tot tânjesc după aroma cafelei adevărate. probabil e o încercare, ar fi prea uşor fără nici o poftă :)
zilele trec destul de paşnice, încerc să nu mă enervez, să zâmbesc mult şi să mă bucur de orice. e simplu pentru că vreau să fie aşa. şi...

"deasupra norilor, cerul e întotdeauna albastru"

Un comentariu:

  1. Cum se fac turtiţele de grâu? Care e substituentul cafelei?

    (Ştiu, ar trebui să-mi iau Oshawa. Dar ştii cum e: una e să te urci în pom să-ţi culegi singur para, şi altă bucurie ai când stai lungit sub el şi-ţi pica para-n gură. :))

    RăspundețiȘtergere