duminică, 6 februarie 2011

constatări

câteodată nu se întâmplă nimic. timpul curge leneş din zi în noapte şi invers. în jur, un cor de sunete cunoscute. mă gândesc că nu ar fi deloc ciudat să urlu. să expir la modul cel mai gălăgios aerul înghesuit în mine. o fac de atâtea ori în liniştea gândului meu, la umbra viselor deja obosite de cât au fost visate. poate că e simplu să nu mai vrei să fi normal. să fiu femeie doar cât a fost George Sand. poftim, nu mă pot abţine. n-am vrut să scriu asta dar cuvintele se aliniază şi îmi bocăne în cap iar degetele preiau cadenţa lor hilară.

câteodată se întâmplă toate...

de la un punct te uiţi mai mult în urmă decât înainte şi ajungi cu gâtul sucit!

Un comentariu:

  1. Talentata blogosferă mureşeană
    http://blogaru-muresean.blogspot.com/2011/02/incepe-primul-concurs-literar-al.html

    RăspundețiȘtergere