duminică, 9 ianuarie 2011

wishlist

vreau să fumez iarbă de ziua mea. vreau să fiu egoistă. vreau să râd mult. vreau să mă îmbăt cu oameni faini şi să mă dezbăt singură. vreau să stau la poveşti până se crapă de ziuă şi să nu ajung la nici o concluzie. vreau să înot noaptea în Vamă. vreau să stau de Sânziene în iarbă şi să ascult Pink Floyd. vreau să mănânc peşte din ăla super veninos, nu ştiu cum se cheamă. vreau să ajung în Japonia. vreau să scriu un roman erotic. vreau să îmi fac unghiile cu un homosexual. vreau să particip la un vernisaj şi să mă îndrăgostesc de pictor. vreau să pierd o noapte şi o zi pe tren cu cineva drag. vreau să scriu despre ce nu s-a scris până acum. vreau să mă îmbrac în costum bărbătesc şi să mă plimb prin Paris. vreau să mă rătăcesc într-un oraş străin toamna. vreau să cunosc un yoghin într-o cafenea....

mai vreau multe :)

2 comentarii:

  1. Pe lista mea, la linioara care te priveşte pe tine zice-aşa:
    - să ai chef să mai scrii pe blog şi anul ăsta, iar io să citesc mereu surprinsă şi mulţumită că cineva are mai mult curaj decât mine şi decât restul marii majorităţi să spună lucrurile pe care se prefac cu încăpăţânare şi poate uneori laşitate că nu le simt (de teama tentaţiei, de teama că-s judecaţi de contemporani, de teamă că devin vulnerabili şi aşa mai departe)

    RăspundețiȘtergere
  2. Teodora, multumesc...poate ca ajunge un simplu multumesc care sa cuprinda tot

    RăspundețiȘtergere