duminică, 30 ianuarie 2011

sufletul meu dă cu aspiratorul

sunt clipe străine de mine, care curg totuşi atingându-mă. mă uit la ceas, e târziu dar nu mi-e somn. mi-aş şterge toate urmele din lumea virtuală. nu au rost. nu mă fericesc. îmi umplu un timp cu iluzii. m-aş întoarce în matca unei primăveri, să simt cu toate puterile mele, aer, apă, lumină, vânt. să simt...
foaia e goală şi albă. cuvintele dorm. dacă aş şterge tot, mi-aş da ocazia să mă nasc din nou, din alte cuvinte, din alte puncte. ah, ce dulce ispită îmi dă târcoale!

ea tace şi-l ascultă. zâmbetul ei trădează iubire. şi noaptea se rupe în panglici mov ce cad fluturând peste neliniştile lumii.

cam aşa stă treaba cu duminica mea. mi-aş şterge toate conturile, scrierile, adresele, legăturile mele cu lumea virtuală. aş lua totul de la capăt. uneori am o sete nebună de a lua totul de la capăt. e ca şi când vrei să faci o curăţenie perfectă, să ştergi toate urmele de praf şi toate urmele că acolo a stat cineva. şi apoi să începi să murdăreşti în linişte, cu poftă toată imacularea din jur. e pervers gândul acesta, e ca şi cum ai fi dependent de o dezvirginare continuă. poate că sunt bolnavă sau îmi închipui asta ca fiind latura mea romantică. aberez. simt când o fac. alunec în ispita cuvintelor ca pe o pârtie sticloasă şi rece.
vin zile în care sufletul meu va da cu aspiratorul...fiecare gând mă va ajuta, fiecare cuvânt îmi va fi sprijin, mă voi agăţa de fiecare zâmbet ca de unica rază de lumină. voi reuşi ! pentru că sunt o ţicnită. şi pentru că încep să mă plac aşa. niciodată nu poţi obosi de la primul pas...

4 comentarii:

  1. Pare că în această duminică ai scris poezie. Ia ascultă:

    zâmbetul ei trădează iubire.
    şi noaptea se rupe în panglici mov
    ce cad fluturând peste neliniştile lumii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noua ne place ca esti ticnita. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. ia uite cine s-a întors!!!
    neuroane, pe unde te-ai rătăcit? îmi vine să te trag de urechi, chiar aşa mult concediu ai?

    RăspundețiȘtergere
  4. wow..nu stiu,mam regasit in c ai scris...mi-a placut

    RăspundețiȘtergere