joi, 6 ianuarie 2011

când nu transmiţi nimic, scrii degeaba, ui aşa!

de două zile citesc gândurile cuiva, rătăcite pe un site pe care scriam şi eu mai demult. îmi vin bine gândurile acelea. sunt calde şi reci deopotrivă, sunt seci şi zemoase, juisante, sunt ca o palmă peste un sărut sau un sărut peste o palmă, deşi nu e totuna. avem timp să căutăm, să ne pierdem şi să ne regăsim, avem timp să ne uităm şi apoi să ne reamintim. "la mulţi ani!" câteodată înseamnă doar la mulţi ani, aşa cum mi-e dor de tine poate fi un clişeu prea ieftin şi prea uşor oferit. ce te faci când dorul doare, când te uiţi în ochii cuiva şi îi simţi nefericirea ca un junghi sfârtecându-te? căcaturi universale. ce te faci? tragi aer în piept şi whiskey pe gură, te strâmbi în oglindă până te pufneşte râsul, te tunzi, îţi cumperi un parfum dulce şi ulei de migdale şi apoi dai un telefon cu cea mai mieroasă voce pe care o ai şi spui "la mulţi ani, ce faci, mi-a fost dor de tine".

eşti fericit? uită-te adânc în tine, cuprinde-ţi cel mai întunecat hău, uită-te în străfundul fiinţei tale şi încearcă să răspunzi. fără căcaturi siropoase, fără filozofii, fără măşti, eşti fericit? ha?
am să mă împac cu frigul celei mai geroase ierni...pentru că nu mai vreau nici o poveste. viaţa e doar ceea ce e, nu ceea ce visăm cu ochii beliţi în soare. btw, sunt mioapă şi am senzaţia de nisip în ochi.

oferta zilei: un consult oftalmologic gratuit. poate voi reuşi să văd ce culoare au visele. dacă nu, măcar îmi trag nişte ochelari mişto peste un machiaj cu rimel rezistent la apă.

Şîslivava rajistva!

2 comentarii:

  1. Poate că problema e rimelul rezistent la apă. Io-l prefer pe-ăla obişnuit, care lasă dâre pe obraji când plângi.
    Ce folos s-arăţi impecabil când plângi? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ramă "smart", roşie, cu lentilă de protecţie. ochi machiaţi, aşa de ciudă. rimel pentru gene lungi. de ce nu? ce folos să plângi când arăţi impecabil? :)

    RăspundețiȘtergere