duminică, 9 ianuarie 2011

therapy session

"o iubeşti mai mult pe ea, recunoaşte!"
"doar de mai multă vreme..."

te caut. tu, orişicine. îmi închipui că eşti undeva, şi ţelul vieţii tale e să mă asculţi cu ochii mari şi miraţi, să-mi răspunzi cu iuţeala minţii tale şi să îmi mângâi faţa cu blândeţea unui bunic. poate vom termina o butelie împreună, ne vom îmbăta şi dezbăta într-o mansardă mică, când ploaia se scurge pe geam fără frică. vom fuma o ţigară doar, iar rotocoale de fum vor dansa în zadar, aşezându-se prea târziu în negrul părului tău. îţi voi zâmbi cu grimasă timidă, iar tu, vei fi zeu, unic şi minunat, vei mai rupe un băţ de chibrit, încurcat. vrei o cafea, mai vrei o ţigară?

o lume din hârtie creponată, un origami în colţuri răsucite. tu, orişicine, dimineaţa dispari. îţi iei haina de timp, roasă la mâneci şi papucii zdreliţi de drum şi pleci. când cafeaua sfârâie în ibric eşti departe. lumea îşi continuă plimbarea prin labirint. în fiecare zi, ieşirea e tot mai aproape, doar că tot în fiecare zi se face tot mai noapte... life is orange, am mai zis-o

dacă mă întrebi pe mine tot rahatul ăsta merită un delete...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu