marți, 18 ianuarie 2011

lepşology

am primit una bucată leapşă de laTeodora şi deşi am întârziat un pic iaca scriu şi eu.

1. Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina aceasta?

prietenilor mei, ei mă cunosc cel mai bine. va fi o lucrare colectivă. asta dacă e biografie, dacă e ficţiune lui Stieg Larson ca să mă facă hakeriţă iute la minte:)

2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina aceasta?

ups, am scris deja motivele mai sus.


3. Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o "urmă a umanităţii”?

cartea de pe noptieră pe care o voi citi în acel moment. asta ca să nu mă plictisesc aşteptându-mi rândul la selecţia care va avea loc pentru iad sau rai.

4. Cum arată pentru dvs. pauza ideală de citit o carte?

pauza ideală - o cafenea din Paris în care aromele de brioşe se amestecă cu mirosul dulceag de cappucino şi cu parfumul meu Chanel, stau la o măsuţă ascunsă într-un colţ şi citesc ...
sau : o căbănuţă uitată de lume undeva în munţi, un foc în şemineu, afară plouă mărunt şi monoton iar eu citesc tolănită sub o pătură de lână, cu o ceaşcă fierbinte de cacao cu lapte.

5. Dacă aţi avea puterea de a şterge un personaj de roman care ar fi acela?

dacă m-ar enerva un personaj atât de tare încât să-l şterg din peisaj aş închide cartea şi aş trece la următoarea. de şters n-aş şterge nimica. şi nici nu aş modifica cele scrise de cineva. momentul creaţiei cu bune şi rele e unic.

6. Care sunt motivele pentru care aţi scoate acest personaj?

păi nu sunt.

7. Câţi kilometri aţi merge pentru a găsi o carte?

cam tot atâţia cât ar veni o carte să mă găsească pe mine:)

8. Dacă aţi putea să vă întoarceţi în trecut ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?

de ce să mă întorc în trecut? sunt atâţia scriitori buni şi acum.

9. Care ar fi primele cuvinte pe care i le-aţi adresa (în afară de ”bună ziua”)?

whisky?

10. Descrieţi biblioteca visurilor voastre.

cărţi cam câte găsesc la un târg de carte: bestseller-uri, biografii, jurnale, noi apariţii... şi toate astea în subsolul casei mele

leapşa poate fi preluată de oricine se rătăceşte pe blogul meu (dar din ăia doi-trei măcar unul să scrie ceva:)

6 comentarii:

  1. fain, mi-a plăcut aia cu subsolul casei, ai casă mare? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am o slujba bine platita pentru un hacker. Te prinzi? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. puideblog - când e de făcut curăţenie e imensă, ditamai casa poporului, iar când dau o strigare la prieteni pentru o adunare se face tot mai mică:)

    RăspundețiȘtergere
  4. arcadia - nu mai stoca reţetele în folderul ăla că le-am furat, deschid minten restaurantul cu specific arcadian, scrie-le şi tu cu ţeruza pe papir, e mai sigur. nu m-am prins, defel nu mă prea prind :) doar nu vrei să schimb guvernul şi să-i fur salariul ăla donat lui băse???

    RăspundețiȘtergere
  5. (Anunţ pentru blogosfera mureşeană!)

    Bună ziua şi bine te-am găsit,
    stimate blog@rule/blog@riţo!...

    Înainte de toate, te rugăm să ne ierti că ne-am permis să te deranjăm dar... trebuie să facem un mic anunţ!
    În data de 10 februarie 2011, va apare pe piaţa mureşeană Revista Blog@ru’ mureşean, prima revistă tipărită din România şi dedicată blogosferei, în special celei mureşene!
    O revistă care la o primă vedere, ne pare extrem de interesantă, chiar şi nouă, celor care o edităm şi care, nu ştim încă de ce dar, suntem convinşi că va stârni interesul!...
    Nu există încă în judeţul Mureş o blogosferă foarte bine conturată (ca în alte părţi) şi ne-am gândit că nu ar strica să o evidenţiem noi...
    Cum intenţionăm ca în paginile revistei să facem publice (şi în cele mai mici detalii!) blogosfera mureşeană, vă dorim spor la blog@rit, în acest nou an şi... nu ne pierdeţi din vedere, căci în fiecare număr al Revistei, vom scrie despre voi şi blogu’ vostru! Începând chiar din această primă ediţie...
    Adresa blog-ului Revistei... www.blogaru-muresean.blogspot.com
    Notă:
    Deocamdată, blog-ul revistei se află în... construcţie! Doar după apariţia primului număr al revistei, ne vom începe şi noi activitatea online, pe blog! Alte amănunte găsiţi tot pe blog!...
    Notă:
    Nu strică să împrăştiaţi vestea! Din contra. Vă şi rămânem profund îndatoraţi.
    (colectivu’ de redacţie)
    .....................................................

    RăspundețiȘtergere
  6. eu ma gandeam ca poate as reusi sa te conturez prin cateva randuri dar as avea nevoie de toti cei care au fost la Sovata cu tine pt a aparea asa cum esti.
    Iti sta bine blogarita(la fel de bine cum imi sta mie anonim)- derbedeu

    RăspundețiȘtergere