luni, 27 decembrie 2010

Sărbători fericite!

lumea se mişcă prea repede. îmi trebuia o clipă pe care s-o adulmec ca pe un parfum, să mă cuprindă, să mă învăluie. să mă opresc în mijlocul vârtejului şi să dansez. să îmbrăţişez timpul care mă ameţeşte rotindu-mă în cerc. să-mi prind capătul şi să închid parantezele.

îmi trebuia un alb care să se aştearnă peste speranţele mele. să îngheţe disperarea şi fluturii să ningă peste visul meu.

îmi trebuia o muzică cu note moi. o armonie de clinchete cristaline. clopoţei ce vestesc bucuria. îmi trebuia...

şi magia s-a produs. e luni şi am supravieţuit. şi câte zâmbete s-au strâns în cercul meu perfect. şi nopţile s-au colorat în albastru adânc. şi cuvintele s-au oprit, nerostite.

de fapt vroiam să vă urez "SĂRBĂTORI FERICITE CU ZÂMBET ŞI BUCURII!"

şi ninge atât de frumos şi toate războaiele se opresc într-o uimire inocentă. şi poate că-mi voi regăsi clipa printre fulgii nebunatici. zăpada se aşterne cântând cel mai frumos colind, speranţa !

4 comentarii:

  1. Eu iti doresc sa dormi cum iti asterne zapada de care ziceai! Si daca tot dormi, sa visezi un an frumos si cand te trezesti sa descoperi ca s-a implinit visul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am lăsat şi eu aici un semn şi o urare, dar cred că iar am ratat butonul "send".
    Aşa că revin:

    Sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ti-as dori ca toata viata sa ti-o simti ca pe o mare sarbatoare
    si albul sa-ti aduca puritatea-n ganduri
    si visele sa-ti fie ninse cu speranta
    doar iarna sa nu te tie prea rece ci calda ca de la un vin fiert si-nmiresmata ca bucatariile de cozonacii aburind.
    (derbedeu)

    RăspundețiȘtergere
  4. vă mulţumesc de urări şi îmi cer iertare pt întârziere. timpul s-a făcut ghem şi s-a rostogolit cu viteză peste şi prin gândurile mele!

    RăspundețiȘtergere