joi, 2 decembrie 2010

miercuri

de ce nu m-am simţit român?
pentru că în România e frig. un frig care îngheaţă sufletele oamenilor. pentru că e foamete şi sărăcie. cerşetorii stau pe scările spitalelor. pentru că bătrânii nu au bucurii. nici medicamente. nici pensii decente. pentru că tinerii nu au şansă şi nici orizont. pentru că medicii nu au cu ce lucra. la terapie intensivă asistentele umblă din salon în salon după o pereche de mănuşi sterile. pentru că mamele nu au bani să le cumpere micuţilor luna de pe cer. şi nici măcar fructe şi vitamine. pentru că patronii aduc bani de acasă pentru plata dărilor la stat. pentru că angajaţii sunt nemulţumiţi şi frustraţi. salariile sunt reduse lună de lună şi sarcinile cresc. zi de zi. pentru că se vinde multă bere la pet şi seminţe şi se ascultă mult zgomot. pentru că maşinile bengoase au dreptul să calce pietonii şi să parcheze în mijlocul intersecţiei. pentru că tanti Aglaia de la RATB vorbeşte la mobil şi nu-i pasă de bătrânii care stau la coadă în frig şi ploaie. pentru că străzile au găuri nesemnalizate şi ţi se varsă cafeaua pe banchetă. pentru că ăia de au bani nu mai au nevoie de Dumnezeu. pentru că toţi ţin post şi înjură ca la meci. pentru că oamenii s-au săturat. pentru că ţara asta e condusă de analfabeţi şi de coioşi. pentru că nimeni nu are curaj doar probleme.
fasole şi cârnaţi de ziua României. cam asta merităm. o beşină sănătoasă într-o ţară bolnavă.

La mulţi ani, oameni!

5 comentarii:

  1. la aia cu patronul care aduce bani de-acasa am tresărit, m-am întors, am mai citit o dată... o fi sigur vorba de vreun IMM rătăcit, cu cifra de afaceri mică, altfel mi-e greu să cred una ca asta fără să văd negru pe alb :)

    RăspundețiȘtergere
  2. exact, vorbeam de patronii ăia de alimentare de sub bloc, la afaceri micuţe de unde mai degrabă te alegi cu fire albe şi dureri de cap decât cu un salar decent. gen "auzi Tanţo, împrumută-mi şi mie ceva bani că tocmai ai luat avansul, să-mi plătesc şi eu ceaseul". puideblog să nu te gândeşti la Ţiriac sau patronii de trust media sau mafioţii ce stabilesc bursa la barilul de petrol, ntz, puii ăştia de patroni cu păpucii găuriţi şi cu loganuri pârţâite...
    mersi de trecere şi întoarcere :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot sa cred cat de nepatrioata esti.
    Bravo, bravo. Si eu sunt la fel.

    Daca s-ar mobiliza tara ca vin ungurii sa ne cucereasca as zice ca in sfarsit se intampla si lucruri bune.

    Bine, poate nu chiar cu ungurii. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. neuroane/ de ce nu m-am simţit român? (pentru că sunt ungur :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. S-a nimerit (?) ca taman de 1 Decembrie să am o zi cât se poate de proastă. Proastă rău!
    Pe urmă m-am gândit că poate nu întâmplător a fost vremea aia tâmpită. O fi fost un avertisment de la Dumnezeu (la fel cum Zeus tuna şi fulgera, când era mânios, în Olimp). S-o fi săturat şi El să ne vadă cât suntem de tâmpiţi.

    RăspundețiȘtergere