luni, 1 noiembrie 2010

vineri, sâmbătă, duminică

un weekend fără televizor şi fără internet. un alt experiment. cum ar fi dacă? n-am murit, am dormit mai mult, am citit mai mult, m-am plimbat mai mult. mi-au lipsit filmele, recunosc. ştirile şi politica nu. nici măcar ora exactă. e fain să te ghidezi după soare, după umbre, să nu te intereseze timpul la minut, doar aşa aproximativ. şi soarele ne-a răsfăţat zilele acestea. parcă ne spunea luaţi din plin că voi lipsi o iarnă întreagă.
n-am scris trei zile, rupând ciclul de every day must have something to say. noiembrie e luna mea. sper să mă inspire aşa cum a făcut-o şi până acum...

ps: nu, n-am intrat în nici o sectă doar că am uitat să plătesc factura de romtelecom :) şi voi dragi furnizori de programe benefice clienţilor numai vineri puteţi să mă debranşaţi. nu joi, nu miercuri, nu marţi. vineri, să fie weekendul ca lumea. thanks a lot, tuţiguranilor!

2 comentarii:

  1. Şi eu care voiam să te laud pentru o asemenea hotărâre...
    Dar te laud pentru că nu ai plătit factura când au vrut tuţiguranii. :)
    Efectul a fost tot ăla (adică_ca şi când te-ai fi debranşat de la aparate prin propria voinţă :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. spre surprinderea mea, mi-au lipsit butonările haotice printre canalele de filme şi travelchanelurile cu locuri exotice şi mări îndepărtate. n-am crezut vreodată că voi duce dorul tembelizorului. oare îmbătrânesc chiar aşa?

    RăspundețiȘtergere