sâmbătă, 16 octombrie 2010

vineri

scris sâmbătă...

de fapt sar peste ziua de vineri că nu s-a întâmplat nimic şi nu are rost să pierd vremea cu ea. poate doar un flash haios la coadă la magazin, când am enumerat cu voce tare metodele de a face economie. dacă nu folosim prezervativ înseamnă că facem economie, ui ce scumpe sunt! aaa, şi cu cât facem mai mult sex economia familiei creşte! s-au virat pensiile. magazinul era plin de bătrâni cumpărând orez la ofertă, pateuri gata de expirare, două la preţ de unul, ouă crăpate şi pline de puf şi ceva găinaţ, hârtie igienică jumate de strat, se topeşte în mână, la bax, ceva cartofi cu cadavre de râme inside şi multe alte lowcosturi. şi eu ţinând lecţia de economie. vă daţi seama ce lasere mi-au aruncat prin irişii lor sticloşi, ascunşi sub ochelari cu rame de sârmă? mi-a fost un pic ruşine dar aşa de bine am râs... şi după aia i-am tras cu ochiul unui moşulică. deja era cu privirea îndreptată spre alea cu aromă de căpşuni. doar că nu avea ochelarii de citit. ghinion.

apoi totul s-a petrecut. atât.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu