sâmbătă, 16 octombrie 2010

sâmbătă

nu-i nimic interesant la tv. nu-i nimic interesant în frigider. nu-i nimic interesant în capul meu. şi plouă. câinele e ud şi miroase a câine ud. piticii s-au ascuns în poveste. citesc Bukowski din nou. un tembel. uneori porcos, alteori mă face să râd. noaptea se aşează ca o pătură groasă de nori peste oraş. jos bubuie ceva muzică de negrii. seara asta seamănă cu una de joi. m-aş uita la un film francez, cu femei nebune şi bărbaţi frumoşi. sau la un film care să mă facă să plâng. plâng uşor dar numai la filme. în rest mă cam chinui. la înmormântări strâng din ochi sau ţintesc un punct fără să clipesc ca să-mi vină lacrimi. nu pot să plâng la comandă. n-aş fi actriţă bună. aş putea să joc numai în filme haioase gen friends. pot să râd uşor. deşi nu prea zgomotos. n-am un râs colorat şi molipsitor, nici unul care ţiuie precum capacul de la cuctă. râd normal. mai sunt unele lucruri normale la mine. de exemplu merg normal. nu ţopăi, nu sar, nu-mi târâi picioarele. şi am urechi normale. deşi nu se văd de păr sunt normale. ştiu. păcat că nu se văd. se văd atâtea urechi anormale în lumea asta şi ale mele atât de normale nu se văd. trebuie să fac ceva în sensul ăsta. şi am glezne normale. nu-s nici prea evidente dar nici ascunse în perniţe rotunde şi roz. nu. sunt glezne echilibrate. normale. o, dar mai am normalităţi din astea. dar voi încheia aici. chiar aici. mi se pare un punct normal de a încheia tocmai aici. o să pun punct. aici. punct. . . ....... . .aici

ps: pentru mulţimea care mă citeşte (aici am luat-o pe arătură) un singur sfat: fiţi blânzi!

cred că trebuie să-l usuc cu uscătorul. câinele. că pute a câine ud. mai bine să pută a câine uscat.

4 comentarii:

  1. De fapt cautam celalalt neuron... nu al meu, ci cred ca al tau. Aceeasi tema, dar multitudinea de posturi m-a readus cu picioarele pe pamant. Sigur nu am nimerit unde trebuie, mi-am zis. Dar totusi...

    Ai scris frumos pe aici. Si sa nu uit: cea mai buna metoda de uscare a cainelui, e cuptorul cu microunde... asta daca incape =))

    RăspundețiȘtergere
  2. cooooooool. asta mi-a placut cu cainele. sa tin minte. sunt bland.

    RăspundețiȘtergere
  3. robert - indiferent ce neuron cautai daca te-ai poticnit in asta al meu sifonat, eu ma bucur. insa metoda cu microundele la mine nu tine, am un golden in care cu putina bunavointa ar incapea cuptorul :) insa e bine de stiut in cazul in care imi voi lua un caine din ala mic de sters papucii. a se citi: eu iubesc animalele si nu le-as face rau niciodata dar robert ma provoaca:)

    RăspundețiȘtergere