miercuri, 20 octombrie 2010

miercuri

mi-a devenit drag blogul acesta. îşi cere atenţia cuvenită în fiecare zi. o idee, o propoziţie, n-are pretenţii să scriu pe o anumită temă, nici să respect reguli şi forme impuse. e un scris lejer, e ca şi cum aş vorbi cu ecranul şi degetele mi-ar fi grefieri.

a fost o zi de toamnă, cu apă în păpuci, cu umbrele îndoite de vânt, tot pastelul plumburiu, bacovian. a curs un timp domol pe marginea zilei şi nici o piatră nu s-a împotrivit cursului firesc. sunt între două cărţi şi mă enervează trecerea asta. termin o carte ce mi-a plăcut şi mi-e teamă că următoarea nu e la fel de bună. şi o lălăi un timp agăţată de ultima pagină a precedentei şi prima pagină a actualei. cred că din nou voi sări la viitoarea. şi aşa mereu rămâne câte o carte la mijloc pentru care nu am răbdarea cuvenită să-i intru în miez. rămâne necitită. săraca! moartea pe credit al lui Celine. cred. am adormit aseară după trei pagini. Celine, fără supărare, cred că eşti un scriitor bun doar că te-am prins între două. şi plouă.

noaptea arată ca o acadea lucioasă, glazurată, cu picăţele de sirop de arţar, iar ochii pofticioşi strălucesc şugubăţ în sclipiri deşucheate...şi toate astea se însiropează cu ploaia deasă şi rece
e deja zece. mi-e somn. n-am idei, asta e! azi nu, ca în piesa aia...aia. azi nu, poate mâine

6 comentarii:

  1. Şi mie mi-a devenit drag blogul tău.

    Daaa... şi precum acadeaua, şi noaptea s-a topit. Şi uite că e joi.
    Revin la lectură pentru gândurile tale de azi.

    Şi tot apropo de cele de mai sus, datorită ţie mi-am pus Bukowski pe listă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ne mai scrii noua! Mai ales cand ploua. Aici mi-ar mai trebui o rima pentru *oua da' n-am.

    RăspundețiȘtergere
  3. Teodora * mulţumesc şi spor la lectură. Bukowski, un tembel cum am mai scris dar uneori atât de haios. vei izbucni în hohote de râs în tramvai şi toată lumea se va uita la tine ca la o sărită de pe fix:) crede-mă, ştiu ce zic!

    neuro-nule * eu scriu şi când e soare şi doare că nu ai rimă la ouă, dar ai două, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa, scrie cu valoare si cand e soare ce dogoare cu raze stralucitoare!

    As mai fi scris de supozitoare da' n-am avut unde sa le bag. :-))

    RăspundețiȘtergere
  5. bagă-le liniştit în textul meu că printre atâtea şalăţi nişte supozitoare sunt folositoare...

    îmi place că nu te laşi dar nu mi-ai răspuns la întrebare. so?

    RăspundețiȘtergere