miercuri, 27 octombrie 2010

marţi

ideea mea de marţi nu există. "scrisul te alege pe tine şi nu invers". ei, aseară nu m-a ales. simplu. ce te aştepţi de la o zi de marţi? tăcere. doar atât. gândul s-a întins peste timp şi nu şi-a regăsit verbul, a stat doar cocoţat în mansarda de cuvinte obosite. nu are rost să forţezi o stare atunci când ea nu există. va fi o stare falsă, diferită, nedemnă. sunt de principiul că atunci când trebuie să cauţi cu disperare cuvintele mai bine taci. decât bolborosiri neînţelese, bâlbâieli sacadate, tremur neastâmpărat, mai bine o tăcere frumoasă, meditativă, tainică. un exerciţiu de zbor care să lase în urmă doar un fâlfâit tăcut de aripi.

cam aşa a trecut şi ziua de marţi, în tăcere, ca o rugă ...

5 comentarii:

  1. Tacerea e buna uneori.
    Cica e "mai bine sa taci si sa fi luat drept prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala". :)
    La mine e prea tarziu. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. măcar atâta să tăcem până când gândim cuvintele pe care urmează să le rostim. dar la logoreea asta epidemică care a pus stăpânire pe noi...nevoie mare
    nu numai la tine e prea târziu, e prea târziu în general şi se face tot mai târziu, futui

    offtopic(că cică aşa se anunţă) mă bucur că ţi-ai revenit, sau eşti cu laptopul pe tron :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Adica te bucuri ca trebuie sa merg iar la serviciu? Bad girl! ;)

    Da, imi e mai bine. Merci.

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi, nickon7. am văzut nişte poze frumoase pe blogul tău şi îmi place mult designul blogului!

    RăspundețiȘtergere