luni, 25 octombrie 2010

duminică

azi n-am vers. doar silabe, monosilabe, îngî, înda, bolborosiri. sună ca o budă înfundată. e linişte. toţi dorm. îşi mută visele de pe o parte pe alta. unii fac sex. porţia săptămânală. de obicei o fac sâmbătă doar că ieri s-au îmbătat şi au adormit. alţii sforăie de mult. partituri întregi din simfonia polipilor. unele se foiesc. nu-şi găsesc poziţia. bigudiurile sunt incomode. le intră în creieri. dar na. mâine au prezentare de produse avon şi trebuie să arate ca şi cum noul ser de volum pentru păr chiar are efect. o muscă s-a rătăcit şi bâzâie dementă. taci, o să mori. mai bine taci. ascunde-te într-o găoază liniştită şi taci.
oraşul îşi odihneşte măruntaiele stoarse de lume. străzile şoptesc un pustiu nocturn. nici o sirenă disperată, nici un câine, nimic. toţi dorm. ce lume puturoasă.

n-am vers, n-am idee, n-am somn. sunt ca o umbră. timpul se întinde leneş. o stea se uită la mine. termină şi străluceşte în altă parte. mă deprimi cu sclipiciul tău. azi n-am chef de poezie. mă duc să mă dau cu lac.

şi măcar că a fost o zi splendidă. de-abia m-am putut uita la ea. strălucea toată în culori de toamnă. nais!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu