vineri, 24 septembrie 2010

vreau mare

de dimineaţă am fost la judecătorie, sala 67, nasol, sinistru, nu seamănă cu sălile din Lege şi ordine, dar nu despre asta am vrut să scriu, dar despre ce?
despre diminutive, că nu-mi plac, niciodată nu mi-au plăcut şi când cineva mă ia cu na bine drăguţo, îmi vine să mă strâmb şi să fac mutre hidoase nenenene sâc sâc sâc uite nu-s drăguţă no
om de afaceri, costum, parfum, ceas bengos, maşină lucioasă, plin de el, încântat tot de el, cam ca Al Pacino în Naşul, intră în birou bună ziulica domnişoară (dacă zicea domnişorică îl pasam la alt birou), vă rog bla bla bla...pot să fac un păsuleţ spre dumneavoastră să-mi daţi şi mie ştampiluţa? ce ai omule, ţi s-a micşorat cutiuţa craniana, Al Pacino s-a transformat în macaroana fleşcăită care se maimuţăreşte ca o piţipoancă, păcat de costum, de ceas, ei parfumiorul era prea dulcic pentru mine, maşinuţa ca o bombonică bunuţă şi ea, drăguţule când te epilezi pe biluţe să le vorbeşti tot aşa cu giugulugu că le place şi n-o să te doară, mânce-l mămicuţa de inteligentuţ ce e!
şi uite aşa masculinitatea aia ce mie încă îmi place s-a făcut mică, mică, mititică şi deja mi-l închipuiam în capot roz cu volănaşe mânjindu-şi unghiile de la picioare cu oja sidefată şi plângând la telenovelele cu Isaura, Isaurica mami, ce trupuleţ, ce ochişori şi uau, uite ce culoare de roz piersicuţă....

brrr, unde sunt bărbaţii de altădată, la care le ies feromonii pe nas şi când ţi se adresează le simţi autoritatea în voce, care încă mai au păr şi pilozitate, care nu se parfumează cu parfumul nevestei şi nu-şi fac french, care beau whiskey sau tării adevărate şi nu ceva limonade cu Red Bull, care au voce de bărbat şi râd ca un bărbat şi nu se piţigăiesc ca un hairstylist care are o criză de identitate sexuală? unde sunt? aaa, şi când am zis de altădată mă găndeam la cei de maxim vârsta lui George Clooney.
bărbaţi, rămâneţi bărbaţi şi folosiţi cuvintele în forma lor adultă, fără păsărici şi pulicici, funduleţ şi ţâţulici că dau în hepatită !
oare despre asta am vrut să scriu azi, ei, poate, habar n-am...pupicuţi şi bezeluţe de la mua

4 comentarii:

  1. Ce postut frumusel ai scris! Nici mie nu-mi plac diminutivele si ma enerveaza manipularea care le exploateaza (gen stiri cu "micutul" in loc de "copilul")

    Oare diminutivul are diminutiv?

    RăspundețiȘtergere
  2. noroc că neuroanele noastre n-au, şi dacă n-au nu înseamnă că-s babane, pline de dendrite care dau sinapse peste sinapse şi colcăie de nucleoplasmă şi carioplasmă?
    după logica mea creponată suntem inteligenţi brother!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar nici la damete nu cred că le vin mai bine diminutivele.
    Caz real:
    - Vă stă foarte bine fustiţa. Dacă-i puneţi şi-o cureluşă neagră... Cu pantofiori c-un pic de toculeţ... Şi-o poşetuţă finuţă... Vă aduc şi o bluziţă care să se asorteze?

    Brrr...

    RăspundețiȘtergere
  4. Teodora* ai dreptate, nimănui nu-i stă bine să se maimuţărească în halul ăsta, nici fetelor clar, dar pe mine mă uimesc bărbaţii care totuşi arată cât de cât a bărbaţi dar cum deschid gura se transformă în maimuţici transexuali piţigăiaţi şi penibili
    vorba ta brrr...

    RăspundețiȘtergere