miercuri, 15 septembrie 2010

femei

'' te-am visat. ţi-am deschis pieptul ca pe un dulăpior. avea uşiţe şi, când le-am deschis, am văzut tot felul de lucruri catifelate în interiorul tău - ursuleţi mici şi animăluţe lânoase, tot felul de lucruşoare de-astea drăguţe. apoi am mai avut un vis cu un alt bărbat. a venit spre mine şi mi-a întins nişte foi de hârtie. era scriitor. am luat foile şi m-am uitat la ele. aveau cancer. scrisul lui avea cancer. eu cred în visele mele. meriţi puţină dragoste. "

cartea mi-a alunecat din mână, somnul îşi încleşta degetele de catifea pe pleoapele tot mai îngreunate trăgând de ele ca de nişte obloane grele. pluteam pe valurile nopţii visând tot felul. şi eu cred în visele mele...până la urmă ce-i realitatea ? un vis care n-are somn.

cafeaua e dulce şi aromată, azi, şi toamna asta frumoasă, e... meriţi puţină dragoste, zis!

2 comentarii:

  1. Ai vazut Inception? Daca il dezbraci de scenele de actiune, are cateva idei faine despre vise.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, nu l-am vazut. acuma ruleaza la noi la cinematograf. avem un cinematograf de toata mirarea, pe hol se vand budigai si sutiene si alte bulendre daca-mi fac loc printre toate alea poate merg sa-l vad. am vazut afisul, care este o coala A4 xeroxata cu afisul original, si eu ma mir ca l-am zarit...si atunci ma intreb cum sa nu piratezi
    mersi de pont :)

    RăspundețiȘtergere