vineri, 13 august 2010

Vama Veche

unicul meu neuron sifonat pleaca in Vama, ii e dor de mare, de muzica buna, de traistute si bratari, de suvite impletite, de blugi rupti, de flori prin par, de par (a se citi hair), de noncomformism, de nisip si gustul sarat al berii, de libertate, de basul si cu toba mare, de ochelari de soare, de bratari am zis? nu-i bai mai zic odata, de bratari impletite, de copchii tineri care le impletesc pentru o bere, de spiritul hippy, de soare, de Let the sunshine, let the sunshine in, de apus, de rasarit, de ... pfuai, ce dor imi e!
so, let's rock, sa nu aud ca va e dor de un unic neuron creponat, ntz, don't cry for me Argentina, da, mi-e dor si de Joan Baez btw
unii mai snobi ashe ma iau cu texte valeu, n-ai minte (aici exista o bruma de adevar) in Vama, printre mocicosii aia de roackeri, unde toata noaptea iti bubuie muzica aia nebuna, alta locatie n-ai gasit, tu fomeie serioasa (aici au dat-o in bara) pai Vama iti trebe tie? nu, adevarul ca nu, as da zile de la mine sa ma pot duce in Mamaia sau Neptun ceva statiuni de-astea mishto, sa ascult si io muzici de dat din buric, sa scuip seminte pe cearsaful pe care isi bronzeaza unu benga muschii expandati si lantul gros de haur de la gat, si tatuajul cu Rambo pe motocicleta, na, sa-mi vanture ateveurile lor prin fata camerei sa beau nisip in loc de bere, s-o vad pe Bahmuteanca crizandu-se in holul hotelului ca nu are debit la apa si vrea la micul dejun scoici thailandeze cu sos de hasmatzuchi, as da zile de la mine frate, dha ce sa le zic si io astora, pai na, nu-i buget bla bla bla (are you fucking crazy my men, ce naiba ai fumat? ) so, zic eu timida, am ales Vama ca merg cu cortul si nu-s atatea fitze ( pe naiba, unii ma si cred) NU, nu-i adevarat bengosilor, merg in Vama pentru ca acolo vreau sa merg, punct, sa nu aud manele si sa nu-si fluture silicoanele toate blondele astea din prelungirea unor burtosi cu bani! sa fie clar ca lacrima lui Ovidiu inainte s-o bei, vreau roackeri mocicosi si muzica tare si motociclisti si tatuaje si bere si mare, si vreau Stuffstock fratele mai mic al lui Woodstock, cu tatzi aia de canta ashe pe sufletul mieu, na...

so, let's rock !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu