duminică, 8 august 2010

tic-tac

sub linistea clipei se ascund framantari desprinse din coltul tacut al serii...cerul isi prelungeste atingerea cu un strop de ploaie ratacit din inaltul nevazut si adanc, azi e doar un ieri inainte de vreme, traim de multe ori intr-un vis strain, nedefinit si palid, intr-un fragment de timp invechit. taci...ok, tac...
si lumea e o picatura de timp si e toata inghesuita in clipa mea, si cerul cu vise si ploaia cu poezia ei si tu cu zambetul stramb si senin, si cuvintele- fluturi cu aripi colorate si necuvintele...taci...ok, tac...
imi dai o tigara? da
si un pahar de vin? da
si sa nu pleci...nu plec
ce frumos danseaza marea si nisipul e fin si dimineata se numara visele, unele se sterg ca pasii unui dans pe un tarm spalat de valuri...TACI...ok, tac....

da, n-am scris de multa vreme, s-a facut august intre timp, vara asta se joaca de-a toamna, m-am pierdut eu de mine, nu e prima data, ma voi regasi undeva, intr-un moment...pana atunci suport orice urecheala, cearta, mustrare cu demnitate si eroism, pentru ca what the fuck sunt o Doamna :)
da taci odata....ok, tac! asa, asa ca mai bine taceam? no...

Un comentariu: