joi, 26 august 2010

farmece

am fost. m-am intors. fain o fost. uai. marea a ramas acolo, la fel de verde si la fel de involburata, inspumata, intinsa, frematandu-si valurile ca intr-un dans ametitor dintr-o poveste fara sfarsit. am sa ma intorc la tine, am sa respir inca odata aerul sarat cu miros de alge, nisipul fin o sa-mi mangaie iar si iar pielea arsa de soare, si vantul din Vama Veche, o da, si asfintitul va fi o portocala ce-mi va umple sufletul de bucurie. am sa ma intorc, am promis, si de cate ori am sa mai merg la Marea Neagra, pe litoralul romanesc numai in Vama Veche am sa merg. alta statiune nu mai exista pentru mine. are Vama asta un farmec, te prinde, te vrajeste, te rupe de tot ce a fost pana atunci si te adanceste intr-o alta lume, faina, libera, fara prejudecati si fara reguli. te farmeca si apoi te lasa asa fermecat sa te descurci in real world. de o saptamana ma chinui da de imi revin, dar in fiecare zi ma gandesc cu regret ca am lasat in urma marea, soarele, plaja, visele, portocala mea de asfintit, aia de dupa sunset market, pe Johny, pe Il comandante, muzica buna, da buna ma, bratarile, pe aia de-mi faceau suvite impletite in fiecare seara, de plictiseala, hai sa-ti mai fac o suvita, da si stau cu ele la lucru si nu-mi vine sa le desfac...algele, scoicile, berile, fuck, vreau inapoi!
"hai sa ne mutam la mare o tara de orase goale
singura noastra scapare....sa ramanem toti la mare"

noroc ca azi incepe Peninsula, mai musc o bucata de libertate, patru zile raman fermecata, apoi mai vedem...am nevoie de un descantec ceva, o abracadabreala profi sa ma trezesc la realitate, sau nu? ar fi o mare problema sa raman fermecata un an, o viata, o lume inside me? ha?

Un comentariu:

  1. Bună seara! Sunt administratorul siteurilor pozetunsori.com şi girlsgocrazy.info, şi vreau să fac link exchange cu blogul dvs. Dacă sunteţi de acord treceţi-mă cu titlul poze tunsori şi sfaturi fete şi scrieţi-mi aici: http://www.pozetunsori.com/link-exchange

    RăspundețiȘtergere