miercuri, 14 iulie 2010

turcoaz

am o stare de gadilici in mine, nu va obosesc sa va explic ce inseamna dar suna fain nu? stare de gadilici, adica iti vine sa zambesti, te gandesti la furnici pe toata talpa, la puf de ratusca pe bot, la pene de gasca in nara stanga, la buzzzz de albina pe cerebel, la butterfly in my stomac....no

si ziua are culoare, curcubeu intreg, pot sa iau pe alese, ce-mi place, ce ma reprezinta, azi turcoaz, ca-n laguna albastra, hmm, inchid ochii, nisipul fin imi gadila talpa, miroase a alge si pesti, o suvita de par inaripata de briza fina imi mangaie obrazul, stropi sarati de spuma alba imi ineaca gleznele, un pescarus isi tipa disperarea in inaltul cerului, e turcoaz...un ochi de mare cu valuri de cristal turcoaz

hopa, mi se intampla iar, nu, nu sunt in Caraibe, nici macar la Techirghiol, sunt in birou, si intotdeauna cand sorb prima gura de cafea inchid ochii si visez, apoi toate visele mele cad speriate in cana...in fiecare dimineata, ca-n Ally McBeal, a si ventilatorul asta seamana cu briza doar ca chitzcaie la fiecare cerc, soricei ametiti legati de coada si invartiti cu spor, iui trebuie sa ma opresc, si turcoaz? ce turcoaz? sarat? ntz, miroase a domestos de fapt, si glezne in spuma marii, nisip fin pe talpa? asta nu stiu de unde am scos-o, o fi de la sandalele cu talpa de pluta, si pescarusi, tipa? aaa, era sefu' "o cafea te roooooog" hm, daca ma uit bine are moaca unui pescarus, da unul care are falci si ochelari, si gata intoarcerea in laguna albastra next time, acum incepe o noua zi, una turcoaz de vineri plina de gadilici

hmmm, uite si negrul ala, ce brate puternice are si ce pectorali, si zambeste cu toata fata, imi aduce un cockteil colorat cu bucati de pepene si frisca, uau si are si un evantai, sunt o rasfatata..."doamna, aloo, v-am adus corespondenta, si facturile, alooo"...shit, shit, i need a strong medication, sau batar un zambet larg :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu