luni, 19 iulie 2010

muzichii

weekend dement, lung, cu chefuri, concert, beutura si gratare si toate astea pana la 4 dimineata. acum ma chinui sa tin ochii deschisi, sa nu fac gafe prea mari, sa nu-mi pice capul pe birou... am fost la Ciuc Summer Fest la Bucuresti unde a concertat aseara Gary Moore. a fost fain, am avut bilete in fata pe gazon A de unde se vede super dar nu se aude la fel de bine. Gary Moore s-a jucat cu chitara aia de zici ca s-a nascut cu ea in brate, a cantat si piese mai hard dar si blues-uri (poate as fi vrut mai multe blues-uri dar na...), si inca ceva ce nu mi-a placut in fata, reflectoarele. m-au orbit, apoi pe drum inapoi a fost ceata, iar dupa doua ore de somn am senzatia ca am sticla pisata sub pleoape. scriu sa nu adorm. deci Gary Moore a fost ok dar surpriza cea mai tare pentru mine a fost trupa The MOOoD. am dat intamplator peste ei, nu-i cunosteam, cantau in cortul Jagermaister, am intrat sa-i vad. am fost convinsa ca nu-s romani, patru baieti, un solist plin de energie cu o voce bestiala si un accent cockney british, accentul m-a derutat dar intre piese vorbea romaneste perfect, sunt romani de-ai nostri, talentati si de care sigur voi mai auzi, pe mine m-au convins, am stat pana la finalul concertului, unele piese le stiam de pe guerilla dar nu stiam cine canta. bravo The MOOoD, sunteti plini de viata, sigur veti ajunge departe!
au si blog, uite http://www.themoood.ro/blog/

ps: eu ma bucur foarte tare cand descopar cate o trupa, so, astept Peninsula, sa vad ce mai descopar, am auzit ca sunt sanse sa vina Deep Purple, ar fi o bucurie in plus si un mod excelent de a incheia vara asta plina de muzica. am fost la 4 concerte mari, vor fi inca o gramada la Peninsula iar apoi voi sta cuminte pana in aprilie 2011 cand va fi cireasa de pe tort, apogeul muzical, dementa maxima, psihedelismul traznet, foarte asteptatul, etc.etc............................ Roger Waters-The Wall, pe 12.04.2011 la Budapesta, ui aici de nu ma crezi http://www.roger-waters.com/.
na, gata, ma duc sa-mi bag fata in galeata cu gheata, sa dau pe gat niste redbull, sa-mi prind pleoapele de sprancene cu superglu, sa mestec niste boabe de cafea, sa...musai sa bag botu-n perna, boss, believe me!

Un comentariu: