miercuri, 16 iunie 2010

scarba versificata

daca as mai putea visa acum as desena urme pe cearsaful alb, as undui valuri de parfum de liliac, as prinde fluturi in perdeaua noptii iar apoi m-as trezi, as rade in rotocoale albastre, in cascade de argint ce s-ar sparge de mal, as zambi cu atingerea catifelata a lunii, as muri ca o taina in noaptea adanca, daca ar mai fi dimineata vreodat' ti-as scrie sa stii, o scrisoare anonima fara rost si fara cuvinte pe o plaja pustie cu nisip sidefat
atat.
cuvintele astea ma pisca in gat ca un sirop de tuse prea dulce, pot si asa dar atunci ar trebui sa ma imbrac in roz, sa-mi pun ochelari de soare albi cu buline albastre si lentila mov, sa-mi iau posetutza cu pisicutze rosii si papuceii cu funditze, as avea extenzii blonde si m-as pisicii ca am burtica si aripioare si tocmai mi s-a rupt o unghiutza pusa, asta ar fi cea mai mare nenorocire a mea ...no thanks
mai bine tac si apoi injur ca nu-mi convine nimic, sau cant fals ca n-am voce, sau tzip ca m-am saturat de tara asta de kkt, de toti retardatii care sunt in stare sa ia de la gura batranilor si ultima bucatica de distonocalm sau aspacardin, tzip, ca burtosii aia de se lafaie in masini de lux sunt urmasi de-al lui hitler (intentionat scriu fara majuscula) care au ca unic scop exterminarea, ei fac selectia naturii in mod artificial, sa moara ai care nu-s de-o teapa cu ei, nemernicilor sunteti oameni sau gunoaie?
mi-e rusine, sila si scarba de timpurile astea si nu ma luati cu patriotisme ca-s imuna, nu ma mandresc nici cat un bob de mac de faptul ca-s roman
so...
sub ploaia neputintei ma cac pe ea umbrela, si tzipatul imi tuna la fel de inutil, sa nu mai scriu imi vine si chiar imi dau silinta, sa tac macar un secol si-apoi sa mai revin...
ps: azi e o zi la fel de goala ca si contul de pe cardul ce nu-l stie folosi tanti Aglaia, pensionara de 77 de ani, bunica si strabunica, bolnava si infometata, uscata de amar si durere, la capatul vietii mai pofteste doar doua caise si poate o ciorba calda, unde e poezia aici, ce rost mai au cuvintele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu