vineri, 18 iunie 2010

123 si-ai pus-o

ma enerveaza cu nervii estia de la 123
imi trimit cinspe mesaje pe zi cu tat felu' de concursuri idioate, intrebari pentru redusi mintal sau pentru ai cu neuroane putine. oare cum naiba m-or gasit?
dupa primele douajcinci de mesaje mi-o sarit mustarul si le-am pleznit un mesaj de raspuns "buei sandilailor ma lasati cu tampeniile voastre" scriu io mandra si trimit ...123 send, vliuc (asa-mi face iphonu cand trimit mesaje si tare-mi place) vliuc, vliuc dar ghiciti ce-mi raspund?

-felicitari, ai castigat tzishpe puncte, daca raspunzi la nus ce intrebare poti castiga minunata, wonderfula masinuta Duster!
si vliuc inca un mesaj gen care e mai nashpa Madona sau LadyGaga....voi, buei, voi ca nu ma lasati in pace, hop si iar vliuc

- felicitari, ai castigat trei sute de puncte, daca raspunzi.....
si io vliuc, lasa-ne, lasa-ne....

- felicitari, mai ai un pic si masina poate fi a ta, daca raspunzi......

si ui asa am pierdut vreo trei euro da mi-o dat pascinci de semeseuri gratis, moca, nenenenenene, acu am cincisutesaiscinci, no
daca vreti sa va trimit semeseu bagati cifrele

morala: nu care cumva sa te bata lioca prin cap sa trimiti semeseu la uantutri estia, no, io ti-am zis, patzasti :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu