vineri, 21 mai 2010

Leapsa Oldies but Goldies

am primit o leapsa pe care nu pot s-o refuz, nu pot
e despre muzica, dar nu orice fel de lalaieli, muzica nu zgomot, adica oldies but goldies
cine ma cunoaste stie ca am ramas undeva in anii '70, cu flori in par cu rochii colorate, cu blugii rupti si ii inflorate, cu traistuta mea cu semnul pacii, cu ochelarii de soare rotunzi gen Lennon, cu Woodstock si Hair si Doors, cu Hare Krishna si vodka si bere si dimineti prinse pe malul apei, si poezii si vise...ce vremuri
si am amintiri, si am prieteni, si am stive de discuri de vinil, si am si grabiti care s-au dus la cer, unele muzici sunt ale lor, le-o dedic
deci primita fie leapsa de la un friend ce zice ca are un blogdeprost, eu nu sunt convinsa
treaba consta in crearea unui top 5, adica 5 piese preferate din perioada oldies but goldies, so:

1. pentru complexitatea muzicii, pentru intreaga filozofie, pentru conceptul de zid si pentru modul in care si-au creat drumul peste ani, primul loc il ocupa

PINK FLOYD


2. un suflet cald care a luat o chitara in mana si a transmis toata emotia firii prin corzile ei, a cantat iubirea si mai apoi viata l-a incercat, a cantat disperarea, fiecare emotie a sa a ajuns la noi in cel mai deplin mod posibil

ERIC CLAPTON


3. si pentru ca deasupra noastra e infinit, ei ne-au asezat o scara

LED ZEPPELIN


4. pentru ca un prieten s-a grabit spre cer si a plecat prea repede dintre noi, si pentru ca melodia asta a fost una din favoritele lui

COCKNEY REBEL


5. si pentru ca titlul acestei melodii spune tot, suntem "too old to rock'n'roll too young to die"

JETHRO TULL


6. si pentru ca mie nu-mi ajung 5 si acum mi-am adus aminte de ei, nu-i pot lasa pe dinafara, mi-au tapetat peretii camarutei mele, mi-am ars adidasi stand la foc si ascultandu-i, am iubit cand afara ploua si ei imi cantau, am plans si am tipat cand usile mi s-au inchis in nas, m-am ametit cand el recita, ce mai...poezie, extaz, muzica, whiskey, love and rock'n' roll, furtuna, ploi, plete, sex si toate astea din cauza lor

THE DOORS


Ar mai fi multi, cel putin anul acesta am vazut AC\DC, urmeaza sa merg la Bob Dylan si deja am biletele la Eric Clapton, mici bucurii pentru care viata merita traita.
Ii invit pe toti care doresc sa preia leapsa aceasta s-o faca si inchei prin a va spune cu deplina convingere ca muzica e un mijloc de a pasi spre inalt iar ca pasii sa nu-ti fie solitari aduna-ti prieteni in jur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu