marți, 18 mai 2010

AC/DC - TNT

am fost la AC/DC...acuma nu are rost sa va zic ca ma simt de parca am fost batuta si apoi prinsa in menghina, dar simt ca zbor, un asemenea concert te incarca pentru cateva zile

ce sa va spun, AC/DC sunt neschimbati cu toate ca pe unele piese se dansa acum 30 de ani, sunt o adevarata legenda si ce mi-a placut in mod deosebit ca nu au nici macar urme de vedetisme in ei, concertul era anuntat pentru orele 21.00 si fix la 21.00 erau pe scena, au cantat doua ore cu placere si drag, as putea spune chiar cu bucurie cu toate ca intre piese publicul nu i-a intampinat cu destul entuziasm, adica erau momente de pauza ceea ce nu ar fi trebuit sa existe la asa un concert de proportii

Piata Constitutiei (numita de unii bucuresteni a prostitutiei) s-a umplut de oameni imi spuneau unii bucuresteni ca tot orasul a fost acolo dar daca ii priveam cu atentie o mare parte nu aveau nici o treaba cu AC\DC, vorba unuia: in weekendu' asta e trendy sa mergi la AC\DC, cu toate ca unii erau mai potriviti unui megaconcert cu salam sau ceva tuciurii d'astia cu nume de mezel...

concertul mi-a placut, super super, bineinteles ca dupa nu aveam voce, dar aveam adrenalina pentru un mars in pas alert pe bulevardele batute de un vant aprig ale dezorganizatei noastre capitale

romanica e romanica orisicine ar veni sa concerteze, 60.000 de oameni adunati de o trupa si lasati de izbeliste de niste primari fara minte sau nu stiu cine raspunde de mersul metroului poate blonduta lui tataia cap de glie?

concertul s-a terminat la ora 23.00, exact cum a fost anuntat, trupa AC\DC s-a tinut de program si a cantat doua ore fix, puhoiul de lume s-a indreptat increzatoare spre metrou, care insa ioc, la ora 23.00 s-a inchis, jandarmii au barat intrarea in metrou si se rasteau la bietii tineri "nu intelegeti ca e inchis, s-a terminat programul!" fain, n-am ce zice

taxiurile nu opreau, de ce sa opreasca, sau unii negociau, o cursa de 15 lei o faceau cu 150, da, ati auzit bine, 150...cat biletul la concert

e normal asa ceva, e normal sa nu se suplimenteze macar cu o ora programul metroului, de ce le-a fost frica de rockeri, ca nu ne luam bilete, ca suntem rai ca na suntem rockeri???

habar n-aveti ca rockerii sunt oameni de treaba, sunt oameni care iubesc muzica si frumosul ca sunt disciplinati si isi sustin trupele favorite, ca si-ar fi cumparat bilete si chiar incasarile ar fi crescut si poate ar fi fost suficiente sa se plateasca o firma care sa spele pisatul din statiile de metrou, sau sa curete un pic bancile pline de seminte si flegme, dar nu, autoritatile au inchis portile sa nu care cumva minunatul metrou bucurestean sa fie invadat de rockeri

multumim, v-ati dat iar cu curu-n cap si ati aratat cata grija aveti de oameni, sa dea domnu sa va coborati cururile puturoase din mertzane si bemveuri si cate zile veti avea sa circulati cu metroul si sa va bagati pantofii de firme in pisat si mizerii !

cam atat am avut de zis despre mica mea excursie in capitala noastra draga, inchei cu multumiri adevaratilor oameni care stiu sa se comporte, care iubesc muzica si isi iubesc fanii, care nu au fitze de vedete ca multi romanasi care nu au invatat ca in microfon nu se behaie ci se canta...

let there be rock .... bravo AC/DC!!!!

pisi: asa de bine le zice ca nu ma rabd sa nu-l bag aici sa-l cititi si pe

http://blogdeprost.wordpress.com/2010/05/17/fuse-fuse-si-se-duse/

7 comentarii:

  1. faaaaainn
    da la Cluj la Iron vi? :D pe 15 august?

    RăspundețiȘtergere
  2. olio, pana la Iron mai am de bifat cativa, Dylan, Gary Moore, Eric Clapton, bugetu' sa ma tina numa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta e blogul meu. Ce cauti aici? ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. da, e blogul lui, asa se explica postarile precum "liniste", "poem intins pe spate" si alte multe abereli ce vor urma...
    brother, you lost your mind???

    RăspundețiȘtergere
  5. Have you lost your sense or humor?

    RăspundețiȘtergere
  6. n-ai inteles, eu chiar ma bucur, asa nu tb sa dau eu socoteala pt siropurile pe care le scriu uneori sub influenta alienilor
    si de ce n-ai inteles ca doar avem cate o jumate de neuron comun, poate ca n-am pus semnu aista de smile :)
    of, of, n-am lost nici un sense de humor, ii tat tat la mine :) na vezi :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Simtul de umor s-a ascuns dupa doua puncte si paranteza inchisa. D'aia nu l-am vazut.

    RăspundețiȘtergere