marți, 11 mai 2010

7

ma trezesc fara ganduri, privind doar norii albi, pufosi cum se sparg de cantul ferestrelor, nu simt nimica, nu e timp, nu e ceas, nu e vis, singura miscare e cea a norilor in rest totul e static...
ochii mei se umplu de lumina dar inca nu vad, sunetele se inghesuie in mine dar inca nu le aud, camera e goala...calendarul se muta singur, fila de luni cade dansand pe podea, e marti si un camp de maci rosii, telefonul tiuie, alarma de ora 7 (iar 7)
hocus pocus...incep sa disting marginile dulapului, aud pasarelele cum se gaitza pe acoperis, cineva trage apa la wc, norii si mai jucausi plutesc cu burtile lor de ingeri mici si dolofani, rad, se uita spre mine si imi fac cu mana, hai, joaca-te cu noi, nu, nu pot, plec la servici, e marti, miroase a iarba proaspat tunsa, aha, ieri s-a tuns gazonul perfect, verde perfect, crud, mustind, e 7 si 7 minute (iar 7), trebuie sa ma ridic, am un orar, niste reguli, un job, bagami-as...lasati-ma, dar norii ma trag de maneca, ma ciupesc cu degete de vata, ma gadila, ma farmeca, rad
inchid ochii, 7 omuleti se tavalesc pe jos de ras, 7 (iar), ma ridic
norii se linistesc, peste campul de maci probabil adie o pala de vant zburlind petalele fine ca matasea, camera e goala si mi se pare stranie, perdeaua danseaza, ma mai uit odata in urma mea, nu e nimeni si totusi simt o prezenta, un fior isi trece degetele prin parul meu, usor pe spate, degete reci ca picurii de ploaie, o soapta mi se agata de urechi ca un bob de cercel, cineva zambeste peste ochii mei, atingandu-mi genele, e aici, mi-e teama dar o teama dulce ca mirosul de cirese negre, nu e, nu stiu, camera e goala...
inchid usa. e marti, lumea e la fel, strada agitata, alerg, intarziu.... cu 7 minute

2 comentarii:

  1. nu te ai gandit ca din tot ce scri aici sa pui de o carte?sau exista deja si io nu stiu?!

    RăspundețiȘtergere
  2. iubesc cartile si cred ca e o satisfactie nemasurata sa prinzi in mana o carte pe care ai scris-o...inca nu exista, mai am multe de aflat de la viata asta dar iti multumesc de apreciere
    o zi senina :)

    RăspundețiȘtergere