vineri, 30 aprilie 2010

Viata-i scurta, dormi dupa!

pentru ca e vineri, pentru ca e soare si deasupra-mi e albastru orbitor, pentru ca zambesc inca in prelungirea premiului de ieri 10 zambete, pentru ca mi-e bine si sufletul e de acord cu mine, pentru ca merit na, azi va ofer o cantare draga mie "too old to rock'n roll too young to die". si ca sa va mai plictisesc oleaca va indemn sa uitati de ura, de regrete si deziluzii pentru ca fiecare clipa conteaza, fiecare minut se pune, fiecare zi trece, fiecare an are revelionul lui si fiecare anotimp are altul care-l urmeaza. deci, la zambet, la distractie, la bucurii...mars!

si pentru ca am fost intr-o tabara la Gavane in Apuseni, si pentru ca sunt ascultatoare (ssst, comentati?) si in trei zile am dormit doua ore, si pentru ca la intrare pe un cearsaf mare era un indemn de care eu am tinut cont, am sa va spun doar atat :

''VIATA E SCURTA, DORMI DUPA!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu