joi, 1 aprilie 2010

va holbati da?

mi-am facut blog. altu, na, ca asa am avut chef azi, si nu e pacalici de intai aprilie, sa fie clar!
am de gand sa poluez aerul pe-aici cu toate aberatiile mele nascute din spasmele unui singur neuron creponat, sifonat, balonat, imbatat, nevrozat, guagalizat, cevacuat....
oricum nu voi avea ce scrie, ma va tine pret de doua trei postari dupa care rodul acestor clipe va putrezi incet in folderele intunecate si uitate de timp ale internetului
sa nu credeti ca sunt cine stie ce inteligenta creatoare, plina de idei si dume ce se asteapta asternute pentru eternitate, nu, fiti seriosi, doar ca ma manca degetele si mi-o zis un pretin ca trebuie sa scriu ( nenenene) ca sa rada el de mine
e o moda cu blogareala asta de ceva de speriat, cica-i trendy, se poarta, da bine sa ai blog, ca pe vremuri sa ai blug, de firma, prespalati si adidasi puma :) si vidio cu filme cu bulane si Chuck Noris, si gumela de-aia chinezeasca de facea baloane cat roata de la pegas, na acum e blogareala, am blog, sunt fericit, imi scriu pe blog gandurile, ma intreb daca si tanti de la aprozar are blog si scrie rvelatiile zilei "azi ridichea s-a cumparat mai bine decat prazul"
si nici sa scriu corect sa nu va asteptati, stiu da nu vreau, de fapt sa nu va asteptati la nimic, nu stiu ce cautati la mine pe pagina in loc sa festiti oua si sa coaceti cozonaci, ce ganditi ca io va tin de foame cand va chioraie burdihanele, hai haitz la treaba cu voi!!!

...da sa nu credeti ca ati scapat, sau sa credeti daca atata minte aveti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu