joi, 29 aprilie 2010

10 zambete

optimismul e atunci cand in orice kkt ai fi zambesti cu gandul la iesire, optimismul e atunci cand ploua torential, n-ai umbrela, te uda pana la piele dar tu zambesti si strigi in gura mare ca-ti place ploaia, optimismul e atunci cand o melodie te face sa tzopai si uiti ca ai piciorul in ghips, optimismul e atunci cand zambesti cu sufletul...
si mai e atunci cand ciulea imi da un premiu care ma face sa zambesc de dimineata, sa ma gandesc la lucruri frumoase din viata mea si sa scriu despre ele.
conditia sa primesc acest premiu si poate si altele pe viitor este sa scriu 10 lucruri care-mi plac, deci scriu:

1- prietenii adevarati, aia cu care pot vorbi despre orice, oricand si oricat, aia care simt la fel ca mine, aia pentru care de multe ori vorbele sunt in plus deoarece ei imi inteleg si tacerile
2- artistii, oamenii pasionati de orice fel de arta, oamenii care indraznesc sa viseze, pentru care lumea e locul unde infloresc zambete si ploua culori
3- toamna, ruginiul ei si aerul cu miros de frunze arse, imi place timpul cetos, ploile mohorate, castanele coapte si covorul de frunze
4- poezia, ca stare, dupa mine un poet nu e doar cel care scrie poezie, un poet e cel care crede ca in jur totul e poezie, cel care vede frumosul, cel care vede culorile, cel care vede albastrul cerului
5- Alifantis, pentru ca e
6- muntele, focul de tabara si povestile din jurul lui, zorii ivindu-se de dupa brazii din fata, omleta la ceaun si cafeaua sfaraind in ibric, paraul clipocind si stropii argintii lovindu-se de stanca, mirosul de cetina si cititul la umbra unui brad, jack in cana de tabla, apusul
7- albastrul ca si concept
8- Paris, baghete proaspete, branzeturile si vinul rosu, parcurile, esarfele si tinutele sifonate, barbatii imbracati lejer, mirosul de patiserii dimineata, parfumurile fine, Podul Artelor, anticariatele, bratarile si colierele lucrate manual, traistutzele cu petice si tot felul de ciudatenii pe ele, haihuiul parizian
9- inotul, sportul care nu ma oboseste dimpotriva ma relaxeaza
10- abereala, nu in ultimul rand imi place sa aberez si de multe ori sa-i fac pe unii partasi la toate tampeniile mele (si culmea le mai si place :)

pfuai, chiar mi-a placut sa scriu toate astea

fiind mai noua in breasla de bloggeri si bloggerite eu nu cred ca am 12 cititori, so, am o problema cu aceasta regula de a posta 12 linkuri catre 12 prieteni care sa primeasca premiul si sa scrie 10 lucruri care le plac

deci, sa ne intelegem dedic acest premiu celor care zambesc, celor care viseaza si celor care cred ca lumea e locul in care infloresc zambete si ploua culori...

dar totusi am cateva persoane care ma intereseaza si stiu ca zambesc:

si offcourse cel de la care am primit premiul http://www.ciulea.ro/


o zi cu zambet si fie ca acele lucruri care va plac sa vi se implineasca cat mai des!

4 comentarii:

  1. fain...foarte fain... o mica rectificare, pune la linkurile alea si extensia, gen: groparul www.groparu.ro (fara l), ciulea www.ciulea.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Un articol superb despre zambete...zambetul e pasiunea mea...as vrea ca toata lumea sa zambeasca. Asta incerc prin intermediul blogului meu, nush cat o sa-mi iasa pentru ca n-am prea mult timp sa ma ocup de el...dar e bine ca exista dorinta! O zi plina de zambete iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) foarte frumos... mi-a placut foarte mult expresia ta "lumea e locul in care infloresc zambete si ploua culori..." si se potriveste cu asta : http://zambetepegratis.blogspot.com/2009/11/reclame-cu-zambete.html (uitate la ultimul filmulet :) )

    RăspundețiȘtergere