vineri, 9 aprilie 2010

friday bai !

ce-am facut azi?
stiu ca nu va intereseaza dar la cate kkt-uri neinteresante se intampla in lumea asta puerilismul asta al meu de a scrie aici e chiar miezul inocentei
deci:
am cascat de vreo sutadouazecisicinci de ori, + - cinci, am ascultat de vreo douazeci de ori tot felul de motive penibile de a justifica un fapt implinit, de vreo douasutedemii de ori, + - douamii m-am intrebat "ce caut eu in viata mea" si cam de tot atatea ori am strans intre dinti un fel de 'mniezaii ei de treaba ca nu m-am putut io naste prin Caraibe, sa stau cu moaca la soare, un negru vanjos si tat fibra sa-mi prepare un cockteil de-ala albastru ca apa din piscina si sa-mi tina umbra un banan cu frunze mari....nu, io stau aici sagetand cu privirea din secunda-n secunda ceasul ala intepenit si-mi vine sa iau un capsator sa-l sparg naibii ca tot nu se misca.
no da nu-i bai, azi e vineri ( bine ca de vreo dousute de ceasuri e tot vineri)
aaa, si am uitat ca de vreo doua ori chiar m-am gandit la aia saracii de au afaceri, patronii da ma, aia de au probleme adevarate, cecuri, computere de bord stricate la ditamai bemveul, haleli de efectuat pe la restaurante, delegatii cu amante fitzoase, carduri care nu intra sau intra da nu mai ies, da ma, saracii, m-am gandit de vreo doua ori si la ei...
dar uite ca se misca si ceasul ala, a mai trecut un minut mai am doar vreo optzeci de minute si ....


pot sa scot limba si sa ma stramb in voie, ca io pana luni is freee, da aia au afaceri de condus, sic, sic (sefu' have a nais uichend! si daca cumva masinaria aia numita omat cu glume adica bancomat iti inghite cardu' al mare si ramai fara bani de viena intra si tu la alimentara aia de sub bloc si ia niste bere la pet si doua pungi de pufuleti si ai sa vezi ca vremea trece ba...si-asa)
si pentru restul pipalului (care ca si mine se gandesc la tzarile calde si asculta Radio Guerilla) un have a nais uichend! da pe bune ma, din suflet !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu