joi, 22 aprilie 2010

Earthday


de la guagal citire:
astazi este Ziua Pamantului!
acuma s-o spun pe aia dreapta mie imaginea imi aminteste de peretarele alea cu rapirea din serai, in fine, bine ca nu avem imagini cu politicieni care planteaza pomisori sau ecologisti care incearca sa acopere scrijeliturile de pe scoarta copacului gen: ioan+maria =love
saracul Pamant ce multe trebuie sa suporte !
si totusi ar fi interesant de aflat pe ce criterii aleg stafii aia de pe guagal imaginile astea care ar trebui sa fie reprezentative, adica dintre toate pozele varsate in burta incapatoare a guagalului numa si numa asta e buna. te uiti la ea si stii, buai sa fiu azi e ceva sarbatoare legata de Pamant, stai sa vad, da ma e ziua Pamantului...hai, sa mori tu, io zic ca-i vreun chef de pitpalace si pasaroi, vreo betie in marea gasca a papagalilor, o adunatura de cucuvele bete, nu?
gud job mai baieti, dupa degetzica vine si cucu beat, io v-am zis ca ne prosteste internetu'
pana una alta La multi ani Pamant infloritor, iti doresc sa suporti toata omenirea asta colorata, sa nu arunci cu cenusa peste noi, sa-i lasi si pe guvernantii astia sa respire (aer din toba de esapament), sa ne dai anotimpurile in ordinea lor normala sa nu ne mai certe taticu sef de glie ca iarna nu-i ca vara, sa ne suporti gunoaiele si peturile ca na, ne place natura si iesim la mici si bere des, sa nu te superi ca taiem in carnea ta si facem autostrazi, turnam betoane si apoi eliminam gaze ca doar bietele bemveuri, aopturi si mertzane tre sa circule si ele, si chiar si dusterele da, sa ne suporti ca suntem multi si tu esti unic, aaa si suporta si cocalarii si pitzipoancele ca doar si ele e oameni (of of mai mai)
eu as planta un pomisor de ziua ta doar ca aia trei pe care i-am plantat duminica i-a halit cainele meu so, la multi ani doar atat pot si io sa fac

5 comentarii:

  1. happy earth day!
    and hopefuly nature will still stand us for many years from now on...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu, le doresc sa moara toti cocalarii, adeptii de gratare (sti tu de care vorbesc :)) ca e o specie anume) si nu in ultimu' rand, idilii (sau edilii?) nostriuii sa aibe parte de aerul susmentionat de tine ;)
    P.S.
    Pune draqului si posibilitatea sa ma semnez cu nume si aresa web :D

    RăspundețiȘtergere
  3. te-am adaugat si eu la sustinatori, aici: http://questioare.com/ia-ma-la-tine/

    multumesc frumos! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. am lasat ceva pentru tine la mine pe blog ... astept sa il iei ;)

    RăspundețiȘtergere