joi, 8 aprilie 2010

alb-negru

ploua.
lacrimi tremura-n picuri mici din inalt. ploaia cade argintiu pe geamul patat de crepuscul, curge ca un gand adormit pe geana mea. lumea e tarzie si pustie, pare bolnava, de astm, timpul tuseste in clipe uscate, sunetele se preling ca niste pacate....
un caine schiop danseaza chinuit printre balti, departe o pasare isi frange zborul sub zidul surpat, ce zi sa fie azi, ce an? am uitat.
pe geam, chipul meu pare un fum de tigara, o ceata cu miros de timp istovit, din ochi imi ies fluturi de ceara, aripi frante dintr-un zbor ciuntit..
se-ntuneca, visele-mi bat in geam, azi nu-s! undeva canta ragusit un blues, paharul de vin jumate baut sta sa cada, ma uit la tabloul gri, ala doar cu un punct rosu in coltul stang sus, apoi mai privesc odata spre strada...
nimic nou, cainele a plecat schiopatand, baltile casca de somn, orasul e mut, azi nu-s, n-am gand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu