marți, 6 aprilie 2010

ai auzit tu?

- ai vazut-o pe Tantica ce haina de piele si-a tras?
- da tu, si are si niste cercei de aur noi, cred ca ii merge bine lu barbatu-su in Italia
- apoi lasa ca nici ea nu sta degeaba, ala de la mecanica fina toata ziulica e pe la ea, am vazut eu pe geam
- care tu, ala cu masina aia puscata fara toba de face galagie si fum pe toata strada cand vine?
- nu fato, ala e de la sere, Misu, io zic de ala cu burta mare si picioare subtiri, inginer, vine intotdeauna cu taxi, are doua trei plase in mana, cred ca-i face aprovizionarea ca de...
- io pe ala nu l-am vazut tu!
- pai nu ca geamul tau e in spate si nu se vede asa bine

Hristos a Inviat din morti, in numele Tatalui si-al Fiului si-al Sfantului Duh, Amin....

- auzi, da l-am vazut si pe Ionel ala de la trei, a venit acasa, o slabit bietu' de el, da nevasta-sa tot cat malu cu flori o ramas
- taci tu ca o zis ca a tinut ceva cura luata de pe la Otv si o slabit doua kile
- apai doua kile la gabaritul ei nu se vad tu!

Domnului sa ne rugam : Tatal nostru care ne esti in ceruri......
Amin

- popa asta nou e chiar dragut, am auzit ca e din sud de prin Olt, si-a luat apartament in blocul ala mare de langa alimentara, cu trei camere
- chiar, da le zice fain, numa sa steie nu ca alalalt
- na uite-o si pe Vasilica ce palarie si-a tras, zici ca-i cuib de ouatoare
- da, si fica-sa ce fusta scurta si-o luat taman in biserica, o pramatie si aia ca ma-sa
- no tu da nu se mai termina odata ca mi o pofta de mielutzu ala de se frige incet in cuptor, si o sa beau si o palinca de pere, galbina ca galbenusu ca tat postu' numa la aia m-am gandit
- se termina amu, las ca ajunge, toata lumea-i obosita si casca

Hristos a Inviat din morti cu moartea pe moarte calcand....

- na c-o gatat, hai sa mergem, ni tu si pe a lui Niculae, da ce papuci de lac are....
- i-o adus ala din Spania, cam vine des pe la ea, l-am vazut pe geam

- ai fost la biserica de Inviere?
- am fost bineinteles, cum sa nu, doar noi suntem crediciosi, mergem des la biserica nu ca aia de la parter care niciodata nu merg

SFARSIT


concluzie:

1 - daca mergi la biserica nu esti neaparat credincios asa cum daca stai in garaj nu esti masina!
2 - lasa Tantzico, nu-i nici un bai ca n-ai fost la coafor, popa asta nou te primeste si asa!
3 - imi iau haina de piele sa crape alea doua de ciuda, acum ca am slabit imi sta bine, bun si postul asta la ceva nu?
4 - Hristos a Inviat! ai auzit tu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu